Páginas amigas

miércoles, 10 de junio de 2020

Manifest concentració 10 juny



Els professionals de Mutua Terrassa estem farts de patir en carns pròpies les vergonyes de la sanitat concertada. 

Farts de treballar sense les eines ni el personal adient per tractar els malalts com es mereixen.

Farts de complir mes que de sobres els objectius a la nostra feina, per no rebre compensació, ja que l’empresa no pressuposta les DPO per la qual cosa mai les pagarà.

Farts de ser l’esglaó feble de la cadena i suportat tot el pes de la sanitat incloent el deficitari finançament de la generalitat.


Hem viscut en primera línea tota la força de la convid-19 amb risc per les nostres vides, ja que tothom sap les conseqüències que ha tingut a la població, i les mancances d’equips de protecció individual que hem hagut de suportar. Hem passat molta por i molta angoixa per les circumstancies viscudes

Gran part dels treballadors d’aquest centre hem sofert modificacions d’horaris i de serveis sense una queixa i donant cada un de nosaltres el màxim que hem pogut per cuidar uns malalts que estaven totalment sols a les nostres mans.

Nosaltres hem estat a l’altura i ara els nostres gestors ens abandonen. No pensàvem que podíem ser d´aqueta manera, teníem l’Esperanza ingènuament de que sens reconegués la feina feta

Quan van començar a recuperar un ritme mes normal els representants del treballadors ens van reuní amb l’empresa perquè es compenses als professionals a conseqüència de la seva professionalitat i la seva feina, el comité d’empresa de l´HUMT ha fet arribar a l’empresa un llistat de revindicacions que creiem indispensables pels nostres companys, han rebut resposta evasives a la majoria de temes i hem aconseguit parcialment dues de nou revindicacions. Un tema que considerem molt tris es el de la retribució de les hores extres per força major que l’empresa, a hores d’ara, nomes considera pagar-les com a hores ordinàries i creiem que es molt indignant aquesta situació. Els companys que han treballar tantíssimes hores per sobre de les seves jornades habituals dintre d’un escenari caòtic com el que van viure no es mereixen aquesta resposta.

La consellera de salut ha promès que ens recompensarà a tots els professionals que han treballat a la pandèmia i encara estem esperant noticies al respecte, mentre no tinguem noticies de la consellera els gestors de Mutua no volen donar passes endavant, diuen que tenen intrusions del cat salut perquè la compensació sigui unitària i finançada pel cat salut.

Sentim una gran decepció i indignació, no ens mereixem aquest tracte i per això en manifestem plegats davant de l’hospital, junts ho aconseguirem¡



Manifiesto concentración 10 de junio 

Los profesionales de Mutua Terrassa estamos hartos de sufrir en carnes propias las vergüenzas de la sanidad concertada. 
Hartos de trabajar sin las herramientas ni el personal adecuado para tratar a los enfermos como se merecen. 
Hartos de cumplir mas que de sobra los objetivos a nuestro trabajo, para no recibir compensación, ya que la empresa no presupuesta las DPO por lo que nunca las va a pagar. 
Hartos de ser el escalón débil de la cadena y soportado todo el peso de la sanidad incluyendo el deficitario financiación de la generalidad.

Hemos vivido en primera línea toda la fuerza de la invito-19 con riesgo para nuestras vidas, ya que todo el mundo sabe las consecuencias que ha tenido en la población, y las carencias de equipos de protección individual que hemos tenido que soportar. Hemos pasado mucho miedo y mucha angustia por las circunstancias vividas Gran parte de los trabajadores de este centro hemos sufrido modificaciones de horarios y de servicios sin una queja y dando cada uno de nosotros el máximo que hemos podido para cuidar unos enfermos que estaban totalmente solos en nuestras manos.

Nosotros hemos estado a la altura y ahora nuestros gestores nos abandonan. No pensábamos que podía ser de esta manera, teníamos la Esperanza ingenuamente de que senos reconociera el trabajo hecho

Cuando empezaron a recuperar un ritmo más normal los representantes de los trabajadores nos reunió con la empresa para que se compensan los profesionales a consecuencia de su profesionalidad y su trabajo, el comité de empresa de l'HUMT ha hecho llegar a la empresa un listado de reivindicaciones que creemos indispensables para nuestros compañeros, han recibido respuesta evasivas a la mayoría de temas y hemos conseguido parcialmente dos de nuevo reivindicaciones. Un tema que consideramos muy tris es el de la retribución de las horas extras por fuerza mayor que la empresa, a estas alturas, sólo considera pagarlas como horas ordinarias y creemos que es muy indignante esta situación.

Los compañeros que han trabajar tantísimas horas por encima de sus jornadas habituales dentro de un escenario caótico como el que vivieron no se merecen esta respuesta.

La consejera de salud ha prometido que nos recompensará a todos los profesionales que han trabajado en la pandemia y aún estamos esperando noticias al respecto, mientras no tengamos noticias de la consejera los gestores de Mutua no quieren dar pasos adelante, dicen que tienen intrusiones del cat salud para que la compensación sea unitaria y financiada por cat salud.

Sentimos una gran decepción e indignación, no nos merecemos este trato y por eso en manifestamos juntos frente al hospital, juntos lo aconseguirem¡





















No hay comentarios:

Publicar un comentario